30516717_1901770930114789_303450391629004800_n

До мероприятия осталось:

Дней
Часов
Минут
Сек

ПРО МАЙСТЕР-КЛАС:
Мета майстер-класу – за 3 години дати вичерпну структуровану інформацію про основи професії шоуранера та її особливості в українських реаліях.
Лектор – Ірина Вратарьова, досвідчений шоуранер, креативний продюсер Нового каналу та компанії Brama.film, сценарист.

Реєстрація та квитки:
starmediaschool.com/showrunner

Основні питання:
1. Хто такий шоуранер в українських реаліях? Особливості функціоналу та, головне, мислення шоуранера.
2. Як знаходити фінансування та як і кому продавати проекти.
3. Виробництво від ідеї до здачі замовнику.

3 години практичного контенту
Розкриття теми лектором на основі реальних кейсів в українських реаліях
Можливість отримати зворотній зв’язок від лектора

Реєстрація та квитки:
starmediaschool.com/showrunner

ДЛЯ КОГО?
1. Для режисерів
Навіщо режисеру шоуранер у вічному конфлікті бюджету та творчості?
2. Для продюсерів
Як генерувати затребувані проекти, успішно їх продавати та виробляти.
Які проблеми продюсера реально вирішує шоуранер
і як з ними будувати співпрацю?
3. Для редакторів та сценаристів
Найкращі шоуранери – це колишні сценаристи! Чому так і за яких умов сценаристу варто ставати шоуранером?
4. Для початківців
Сформувати цілісне бачення професії, її переваг та недоліків в українських реаліях, можливостей для творчого та професійного розвитку.

Реєстрація та квитки:
starmediaschool.com/showrunner

ПРОГРАМА:
1. Хто такий шоуранер?
Плюси та мінуси професії перекладача мови грошей на мову творчості.
2. Текст та контекст
Що цікаво глядачу? Що цікаво замовнику? Які формати найбільше затребувані та чому?Конвенції жанрів.
3. Де взяти гроші на виробництво?
Приватний капітал, канали, держпідтримка.
4. Як продати проект?
Якою має бути успішна презентація проекту?
Типові помилки під час презентації.
Як налагодити контакт з замовником та кому надсилати заявки? Скільки заявок презентувати за один раз?
5. Препродакшн
Правила набору команду та особливості креативного керівництва. Методи оптимізації виробництва. Золоті правила підготовки.
6. Виробництво
Робота шоуранера з:
– бюджетом;
– режисерською групою;
– операторською групою;
– художнім департаментом;
– артистами;
– адміністрацією.
7. Організація постпродакшну
Монтаж. Робота зі звуком, графікою та кольорокорекцією.
Здача ОТК.
8. Запитання-відповіді/неформальне спілкування

Реєстрація та квитки:
starmediaschool.com/showrunner

ЛЕКТОР:
Ірина ВРАТАРЬОВА — креативний продюсер, генеральний продюсер компанії Brama.film
У якості автора, головного редактора чи шоуранера Ірина брала участь у створенні кількох десятків (!) теле- та кінопроектів. Серед них – серіали «Сусіди», «Жіночий лікар», «Адреналін», «Земля забуття», «Сни», «Чаклунки» (в процесі виробництва).
Зараз Ірина працює над сіткомом, історичною мелодрамою та двома детективами.
Вузька спеціалізація — шоуранинг містичних кінопроектів.

Поделиться

Комментарии

Оставить отзыв

Your email address will not be published. Required fields are marked *