27972263_1874939132797969_2253663900471789319_n

До мероприятия осталось:

Дней
Часов
Минут
Сек

Мета майстер-класу – спробувати налагодити порозуміння між акторською і журналістською спільнотами та дати вичерпні відповіді на наступні запитання:
1. Чому в наш час спілкування з журналістами та постійна співпраця з ними – це важлива частина професії актора?
2. Чого від акторів чекають журналісти?
3. Як будувати з ними співпрацю?
4. Як зробити спілкування взаємновигідним та комфортним?

Реєстрація та квитки: http://starmediaschool.com/media

– 3 години практичного контенту
– Розкриття теми лектором реальних на прикладах 2017 року
– Можливість отримати зворотній зв’язок від лектора

ЛЕКТОР:
Катерина ГОРОДНИЧА
журналіст видання LB.UA, популяризатор українського кіно, автор циклу інтерв’ю з представниками української кіноіндустрії

Реєстрація та квитки: http://starmediaschool.com/media

ПРОГРАМА МАЙСТЕР-КЛАСУ:
1. Що таке новина та інформаційний привід (основна “валюта”, за яку можна “купити” час та увагу журналістів)
Як журналісти моніторять ваші сторінки в соціальних мережах

2. Чим відрізняється інтерв’ю для новинного сюжету, для сюжету спеціалізованого телепроекту про кіно, для розважальної ранкової програми. Запис та прямий ефір

3. Друковані, онлайн-інтерв’ю, бліц-інтерв’ю. Тематичні та персональні інтерв’ю. Різниця технологій та цілей

4. Журналістська професійна етика: за яких умов сказане вами журналіст повинен узгоджувати з вами перед публікацією, а в яких випадках варто добре подумати перед тим як щось сказати

5. Чому журналісти ставлять “тупі запитання” і чи дійсно ці запитання тупі

6. Як ви “гуглитесь” та навіщо вам потрібні публікації та ефіри. Обляччя та ім’я як ваш персональний бренд, міфологія цього бренду

7. Як завжди бути напоготові: мінімальний джентельменський набір матеріалів про вас (медіа-кіт)

8. ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Реєстрація та квитки: http://starmediaschool.com/media
093 975 54 42

Поделиться

Комментарии

Оставить отзыв